نرم افزار کلینیک
نصیری  ۱۴۰۲/۰۱/۱۰ | ۰ | ۱۲۶۱

نرم افزار کلینیک زیبایی

نرم افزار کلینیک سیب، قابل استفاده در کلینیک زیبایی ، پوست و مو و ...

چرا از نرم افزار تخصصی کلینیک زیبایی استفاده کنیم؟

نرم افزار کلینیک زیبایی برای مدیران کلینیک های پوست و مو و زیبایی یک ابزار بسیار مهم و ضروری است. از آن جایی که این کلینیک ها دارای تراکنش مالی بالایی هستند و خدمات متنوعی را ارائه می دهند، استفاده از یک ابزار حرفه ای در آنها امری اجتناب ناپذیر است.

نرم افزار کلینیک سیب با توجه به نوع طراحی آن، قابلیت استفاده و بهره برداری در کلینیک زیبایی را دارد. تعریف بخش های مختلف به صورت نامحدود، خدمات قابل ارائه در کلینیک، پزشکان، دستیاران و سایر پرسنلی که در کلینیک فعالیت می کنند برخی از امکانات این نرم افزار می باشد.

در ادامه مطلب به امکانات نرم افزار کلینیک زیبایی پوست سیب می پردازیم.

سهولت استفاده از نرم افزار :

برای استفاده از نرم افزار کلینیک زیبایی سیب، نیازی به داشتن دانش کامپیوتری بالا نیست و اگر کاربر شما بتواند در محیط Word مایکروسافت، تایپ کند، حتما خواهد توانست از این نرم افزار استفاده کند.

البته ما توصیه می کنیم که کاربران شما دوره مقدماتی کاربری رایانه یا همان ICDL را گذرانده باشند. این پیشنهاد، نه به خاطر استفاده از نرم افزار کلینیک زیبایی سیب، بلکه به خاطر استفاده از محیط ویندوز کامپیوتر است.

نرم افزار کلینیک زیبایی - راه حل های پویا - نرم افزار کلینیک سیب

درخواست نسخه آزمایشی نرم افزار کلینیک زیبایی

مثلا کاربر راحت بتواند فایلی را کپی کرده و در صورت نیاز، سیستم را ری استارت نماید و کارهایی از این قبیل که جزء اساسی ترین نیازهای استفاده از کامپیوتر است.

عدم وابستگی کلینیک زیبایی به شرکت نرم افزاری :

نرم افزار کلینیک زیبایی سیب به گونه ای طراحی شده است که مدیر سیستم بتواند تمامی آیتم های مورد نیاز در نرم افزار را تعریف کرده یا ویرایش کند.

به عنوان مثال، اگر بخواهید بخش جدیدی را به نرم افزار اضافه کنید، نیازی به تماس با شرکت و معطل ماندن جهت انجام این کار از طرف ما نیست و خیلی راحت می توانید از قسمت مربوطه، بخش یا بخش های مورد نیاز خود را تعریف نمایید.

نرم افزار کلینیک زیبایی - راه حل های پویا - بهترین نرم افزار کلینیک

متاسفانه برخی از نرم افزارهای کلینیک زیبایی موجود در بازار، جهت ایجاد وابستگی مدیر سیستم به آنها، برخی از امکانات را محدود کرده اند تا کلینیک جهت انجام آنها حتما با شرکت تولید کننده نرم افزار کلینیک زیبایی تماس بگیرد.

در تماسی که از طرف یکی از مشتریان داشتیم، اولین سوال این بود که آیا می توانیم سرویس های جدید و تعرفه های جدیدی در نرم افزار ثبت کنیم؟ و بیان کردند در نرم افزاری که در حال حاضر از آن استفاده می کنیم، امکان تعریف خدمات جدید را ندارد و باید برای اضافه کردن آنها با شرکت تماس بگیریم و بعد از پرداخت هزینه، درخواست کنیم که خدمات و تعرفه های جدید را در سیستم ثبت کنند.

آموزش ثبت تعرفه در نرم افزار کلینیک سیب

آموزش ثبت تخفیف در نرم افزار مدیریت کلینیک

برای جلوگیری از این نوع محدودیت ها و تحمیل هزینه های اضافی به کلینیک، ما تمامی آیتم ها را در داشبورد مدیریتی قرار داده ایم تا مدیر سیستم بتواند هر زمانی که نیاز داشت، آیتم مورد نظر را ایجاد نماید.

رهایی از سیستم مدیریت جزیره ای :

اگر نرم افزار مدیریت کلینیک سیب را در مرکز خود نصب و راه اندازی نمایید، دیگر نیازی به استفاده از نرم افزارهای جانبی نخواهید داشت. نرم افزار مدیریت کلینیک زیبایی سیب با داشتن 6 زیرسیستم در دل خود، به تمامی نیازهای نرم افزاری مربوط به گردش اطلاعات مالی و بایگانی پرونده مشتریان شما در کلینیک جوابگو است.

نرم افزار کلینیک زیبایی - رهایی از مدیریت جزیره ای - راه حل های پویا

زیر سیستم های نرم افزار کلینیک زیبایی سیب

نرم افزارهای کلینیک پوست و مو و زیبایی متعددی در بازار وجود دارد. تمرکز اغلب این نرم افزارها روی پذیرش مشتری (بیمار)، مدیریت پرونده پزشکی و انبارداری و ... است.

قبل از این که نسخه پیشرفته نرم افزار کلینیک زیبایی سیب را طراحی کنیم، بررسی دقیقی روی نیازهای مشتریان فعلی و آینده خود که همان کلینیک های زیبایی هستند، انجام دادیم. نتیجه بررسی ها به این شرح بود.

  • کلینیک ها از چند نرم افزار جداگانه برای مدیریت بخش های مختلف استفاده می کردند. مثلا برای قسمت انبار، از یک نرم افزار انبارداری، برای قسمت حسابداری مالی از یک نرم افزار حسابداری جدا و برای پذیرش بیمار از یک نرم افزار جدا و ...
  • استفاده از چند نرم افزار متفاوت باعث شده بود تا کلینیک ها با چند شرکت نرم افزاری همکاری کنند و بالطبع هزینه های پشتیبانی بیشتری پرداخت کنند. جدای از بحث هزینه پشتیبانی، انجام کار انسانی و استخراج گزارش از یک نرم افزار و وارد کردن آن در نرم افزار دیگر باعث بروز خطای انسانی می شد.
  • با توجه به تعداد تراکنش زیاد در مراکز درمانی یا زیبایی، جهت جلوگیری از اتلاف وقت، به عنوان مثال، برای گردش مالی یک هفته یک سند حسابداری ثبت می شد. یا برای کالاهای خارج شده از انبار و مصرف شده، در خوش بینانه ترین حالت، حواله روزانه ثبت می شود.
  • ثبت اطلاعات مالی و تراکنش ها به صورت سرجمع باعث شده بود تا مدیر کلینیک نتواند وارد جزئیات اعداد ثبت شده شود و اگر احیانا اشتباهی در ثبت اتفاق می افتاد، پیگیری آن کار آسانی نباشد و بایستی مدارک و ... را با یک ماشین حساب و صرف وقت طولانی کنترل کنند.
  • و مشکلاتی از این قبیل که باعث شده است تا مدیران کیلینیک ها از استفاده نرم افزار برای بخش های مختلف اجتناب کنند.

با شنیدن این نیازها و مشکلات، بر آن شدیم تا جامع ترین نرم افزار کلینیک زیبایی را طراحی و روانه بازار کنیم تا بتوانیم کمکی در جهت حل این مشکلات کرده باشیم.

نرم افزار کلینیک زیبایی - راه حل های پویا - نرم افزار یکپارچه کلینیک

نرم افزار مدیریت کلینیک سیب با داشتن زیرسیستم های مختلف، نیاز مدیران را برآورده می کند، در ادامه مطلب اشاره کوتاهی به این زیرسیستم ها می کنیم :

1. زیرسیستم پذیرش و پرونده پزشکی :

این زیر سیستم که پایه ای ترین و در واقع قلب سیستم کلینیک است، جهت ثبت مراجعات به کلینیک استفاده می شود.

در پرونده پزشکی مشتریان می توانید انواع فایل های ویدئویی، متنی، PDF، صوت و ... را درج کرده و ذخیره کنید.

امکان استفاده از قلم نوری : اگر به کامپیوترتان قلم نوری نصب شده باشد، می توانید خیلی راحت، اطلاعات مورد نیاز را در پرونده مشتری (بیمار) ثبت نمایید.

ضبط صدا به صورت مستقیم با میکروفون : اگر به سیستم شما میکروفون نصب شده باشد، به صورت مستقیم می توانید توضیحات مورد نیاز را به صورت مستقیم وارد پرونده مشتری نمایید.

انجام محاسبات دقیق و هوشمند تعرفه ها و تخفیف های ارائه شده در کلینیک هم از امکانات اولیه این زیرسیستم است که نیازی به توضیحات بیشتر آنها نمی بینیم.

2. زیرسیستم انبارداری تخصصی کلینیک زیبایی :

هر کلینیک زیبایی دارای یک سری لوازم مصرفی است که برای ارائه خدمات مختلف به بیماران، استفاده می شود. مسلما کنترل تعداد موجودی و تعداد استفاده شده از هر کالا در کلینیک باعث مدیریت بهتر و در پی آن، ارائه خدمات با کیفیت تر به مراجعین و نهایتا افزایش رضایت مشتریان و درآمد کلینیک می شود.

با استفاده از زیرسیستم انبارداری نرم افزار کلینیک سیب، به راحتی می توانید گزارش گردش کالاهای خود را به صورت کاردکس استاندارد تهیه کنید و تصمیمات لازم را بگیرید.

3. زیرسیستم حقوق و دستمزد تخصصی کلینیک :

زیرسیستم حقوق و دستمزد نرم افزار سیب به قدری منعطف است که تا کنون توانسته است، انواع نیازهای مربوط به محاسبه حقوق پزشکان و پرستاران را در کلینیک های مختلف رفع کند.

با استفاده از زیرسیستم حقوق و دستمزد زپشکان نرم افزار سیب، علاوه بر محاسبه حقوق پزشکان و پرستاران فعال کلینیک، می توانید حقوق سایر پرسنل اداری و ... را نیز محاسبه نمایید.

در پایان هر ماه، فیش حقوقی مربوط به کلیه پرسنل کلینیک را می توانید به صورت دقیق از نرم افزار کلینیک زیبایی سیب استخراج کنید.

درخواست نسخه آزمایشی نرم افزار کلینیک زیبایی

4. زیرسیستم حسابداری مالی کلینیک :

قبل از هر چیزی نظر شما را به این نکته جلب می کنم که منظور ما از حسابداری کلینیک، ارائه گزارش میزان درآمد کلینیک یا کارکرد پزشکان و بخش های کلینیک و ... نیست. متاسفانه بیشتر شرکت های تولید کننده نرم افزارهای کلینیکی با ادعای داشتن سیستم حسابداری مالی، اقدام به انجام تبلیغات می کنند و زمانی که وارد جزئیات این نرم افزارهای می شوید، می بینید که منظور شرکت از حسابداری، ارائه گزارش درآمد کلینیک، پزشک، پرستار، بخش یا ... است.

در حالی که این گزارشات جزء گزارشات پایه ای هر نرم افزار کلینیک است و نیازی به اعلام ادعا درباره آنها نیست.

منظور از سیستم حسابداری مالی در نرم افزار کلینیک سیب، امکان تعریف درختواره حسابداری در سطوح گروه، کل، معین و تفصیلی و سایر سطوح حسابداری است تا یک حسابدار یا مدیر مالی بتواند، اسناد حسابداری استاندارد را در نرم افزار ثبت نماید و در نهایت بتواند گزارشات استاندارد حسابداری مثل ترازهای آزمایشی (تراز گروه، تراز کل، تراز معین و ...)، دفاتر استاندارد (دفتر گروه، دفتر کل، دفتر معین، تفصیلی و ...)، ترازنامه (بیلان)، سود و زیان و سایر گزارش های حسابداری را از نرم افزار استخراج کند.

5. زیرسیستم فراخوان نوبت بیماران :

یکی از مشکلات مطرح در مراکز پزشکی و زیبایی، مدیریت سالن انتظار بیماران یا مشتریان است. برای جلوگیری از شلوغی و بروز جر و بحث و ... سر نوبت در بین مراجعین، مدیران کلینیک ها از دستگاه ها و سخت افزارهای مخصوص این کار استفاده می نمایند که البته همین دستگاه ها هم نیازمند پشتیبانی و صرف هزینه است.

اگر از نرم افزار کلینیک سیب در مرکز خود استفاده کنید، نیازی به خرید این تجهیزات ندارید و ما فکر این بخش را هم کرده ایم.

اگر تا کنون از دستگاه های فراخوان نوبت استفاده کرده باشید، حتما می دانید که این سخت افزارها دارای محدودیت هایی هستند و رفع محدودیت ها مستلزم پرداخت هزینه های بیشتر و تهیه تجهیزات پیشرفته تر است.

حتی اگر از تجهیزات پیشرفته هم استفاده کنید، به احتمال زیاد، این سیستم ها با نرم افزار مورد استفاده در کلینیک، ساز گار یا به اصطلاح، مچ نیستند.

اصلا نگران نباشید، با استفاده از نرم افزار کلینیک سیب، در صورتی که زیرسیستم نوبت خوان را فعال کرده باشید، با ثبت قبض پذیرش در بخش مربوطه یک نوبت به صورت اتوماتیک برای مشتری (بیمار) ثبت می شود.

درخواست نسخه آزمایشی نرم افزار کلینیک زیبایی

پزشک در کامپیوتر خود می تواند با استفاده از گزینه فراخوانی بیمار در نرم افزار سیب، مراجعین را به اتاق خود فر بخواند.

در مانیتوری که در سالن انتظار دارید، فراخوانی نوبت بیمار به صورت گرافیکی و صوتی پخش خواهد شد.

6. زیرسیستم رزرو نوبت :

با استفاده از این زیرسیستم، می توانید برای مشتریان خود، نوبت قبلی ثبت نمایید. شایان ذکر است که در صورت استفاده از پنل پیامک، طبق تنظیمات شما، پیامک اطلاع رسانی به صورت خودکار به مشتریان ارسال خواهد شد تا مشکل فراموش کردن وقت رزرو شده توسط مشتری را به حداقل برسانید.

نکته : پیامک های ارسالی به مشتریان، به همه مشتریان ارسال خواهد شد. حتی اگر مشتری شما، تبلیغات سیمکارت خود را غیرفعال کرده باشد، باز هم پیامکهای اطلاع رسانی نرم افزار را دریافت خواهد کرد.

همان طور که ملاحظه می کنید، در صورت نصب و راه اندازی نرم افزار کلینیک سیب در مرکز خود نیازی به استفاده از نرم افزارهای دیگر را نخواهید داشت.

در ادامه مطلب به برخی از امکانات دیگر نرم افزار کلینیک زیبایی سیب می پردازیم.

1. ارائه انواع گزارشات مالی و مدیریتی :

با استفاده از نرم افزار کلینیک سیب می توانید از هر روز و هر شیفت و هر محدوده تاریخی، بر اساس پارامترهای مختلف گزارش تهیه کنید.

می توانید عملکرد بخش های مختلف را در محدوده های تاریخی دلخواه خود باهم مقایسه کنید و تصمیماتی را بگیرید. مثلا می توانید عملکرد بخش لیزر را در تابستان سال 1400 با تابستان سال 1401 مقایسه کنید و بر اساس اطلاعاتی که از سیستم می گیرید نسبت به ارتقا آن بخش اقدام نمایید.

2. تعریف دسترسی کاربران تا جزئی ترین عملیات قابل انجام در نرم افزار :

به عنوان مثال می توانید به کاربری اجازه دهید که فقط بتواند قبض ثبت کند و امکان ویرایش یا حذف و ... را نداشته باشد.

3. رهگیری عملیات انجام شده در نرم افزار توسط کاربران :

با استفاده از امکان لاگ فایل در نرم افزار، می توانید ریز کارهای انجام شده توسط کاربران را مشاهده نمایید.

4. امکان چت بین کاربران نرم افزار :

با استفاده از این نرم افزار، بدون این که نیازی به مراجعه به اتاق یا استفاده از تلفن باشد، کاربران می توانند به همدیگر پیام ارسال کنند.

5. نسخه نویسی آنلاین :

اگر خدماتی را در کلینیکتان ارائه می دهید که تحت پوشش بیمه سلامت یا تامین اجتماعی است، می توانید از این امکان استفاده کنید تا نیازی به مراجعه به سایت این بیمه ها نباشد.

6. و ده ها امکان دیگر

اگر بعد از مطالعه این مطلب، نیاز به دریافت مشاوره رایگان دارید یا هنوز سوالی در ذهنتان است که می خواهید بپرسید، هم اکنون با شماره های زیر با ما تماس بگیرید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنیم.

تماس شما و دریافت مشاوره خرید نرم افزار کلینیک زیبایی، هیچ تعهدی برای خرید نرم افزار کلینیک سیب ایجاد نمی کند، پس با خیال راحت با ما تماس بگیرید.

موبایل فروش : 09104008208 

تلفن دفتر مرکزی : 04152225725 و 04152223188

درخواست نسخه آزمایشی نرم افزار کلینیک زیبایی

و هم چنین می توانید با کلیک روی دکمه زیر و رفتن به صفحه درخواست دمو، اطلاعات خود را ثبت کنید تا ما در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.

هدف ما فقط فروش نرم افزار نیست، هدف اصلی ما جلب رضایت شما بعد از خرید نرم افزار کلینیک زیبایی سیب است.

از این که این مطلب را تا انتها مطالعه کردید متشکریم.

تیم فروش راه حل های پویا


قبلی