نرم افزار کلینیک
نصیری  ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ | ۰ | ۲۷۱۸

امکانات نرم افزار کلینیک سیب

معرفی و مرور قابلیت‌های موجود در نرم افزار مدیریت کلینیک و درمانگاه سیب

امکانات نرم افزار کلینیک سیب (سامانه مدیریت کلینیک سیب) به عنوان جامع ترین نرم افزار مدیریت کلینیک و درمانگاه در ایران

مفتخریم با سابقه ی بیش از یک دهه فعالیت، با ارائه نسخه های مختلف نرم افزار کلینیک به بازار در زمینه پزشکی، امروز بر آن شدیم تا با افتخار نسخه جدید و جامع نرم افزار کلینیک و درمانگاه در کشور را معرفی نماییم.
نسخه جدید نرم افزار کلینیک، که با نام سامانه مدیریت کلینیک سیب عرضه می شود، طی چندین سال مشکلات مدیران محترم کلینیک، کاربران پذیرش، مشکلات مالی، مفقودی قبض های بیمه، نحوه تسویه حساب بیماران، تولید فایل بیمه و ... را توسط تجارب ارزشمند تیم فنی و تیم تحلیل خود مورد نقد و بررسی قرارداده و تمامی این مشکلات را با تجهیز کردن کلینیک یا مطب به امکانات نرم افزار کلینیک سیب حل و فصل کرده است.
در زیر به برخی از قابلیت های نرم افزار مدیریت کلینیک سیب بصورت خلاصه و تیتروار اشاره میکنیم، توصیه ما این است تا برای آشنایی بهتر با نرم افزار کلینیک و کار با آن، نسخه ی دموی نرم افزار را که بصورت کاملا رایگان در اختیار شما مدیران محترم قرار می گیرد را سفارش دهید.


۱) مدیریت یکپارچه کلینیک با استفاده از یک نرم افزار با زیرسیستم های

  • پذیرش کلینیک

  • محاسبه حقوق و دستمزد پزشکان و پرستاران (کارانه و حق شیفت)

  • حسابداری مالی کلینیک

  • نرم افزار نوبت خوان صوتی و تصویری

  • گزارشات استاندارد سازمانی، مالی و مدیریتی

  • رزرو نوبت

  • قسط بندی مبالغ

  • تولید فایل بیمه

  • و صدها قابلیت دیگر

نرم افزار کلینیک، نرم افزار مطب، نرم افزار درمانگاه

۲) چند شعبه ای بودن نرم افزار مدیریت کلینیک سیب

یکی از امکانات نرم افزار کلینیک سیب، مدیریت شعب مختلف به صورت مرکزی است. اگر کلینیک شما دارای شعبه های متعددی در سطح شهر خود یا سایر استان ها بود، نرم افزار کلینیک سیب، این امکان را در خود جای داده است تا شما بتوانید به کمک این نرم افزار کلیه اتفاقات، درآمدها، پزشکان، کاربران سیستم و ... را به راحتی خوردن یک سیب از پشت کامپیوتر خود مدیریت نمایید.


۳) تعریف نامحدود پزشک، پرستار، کاربر و خدمه در نرم افزار مدیریت کلینیک سیب

شما می توانید در نرم افزار کلینیک سیب بی نهایت کاربر سیستم (پذیرش کلینیک، صندوق)، پزشکان و پرستاران ، پرسنل اعم از حسابدار و ... و خدمه و نظافتکار ثبت کنید. و همینطور می توانید برای تک تک  آنها دسترسی هایی که خودتان صلاح می دانید را بدهید تا دسترسی آنها به سیستم در همان حدی که شما می خواهید امکان پذیر باشد.


۴) تعریف سطح دسترسی برای کاربران، پزشکان و پرستاران و ... در نرم افزار مدیریت کلینیک سیب

یکی دیگر از امکانات نرم افزار کلینیک سیب تعیین دسترسی با ریزترین جزئیات به کاربران است. یکی از دغدغه های سازمان ها، ادارات و حتی کلینیک ها، دستکاری فایل ها و اطلاعات مهم و مدیریتی، توسط کاربران عادی با سیستمی شدن آن سازمان می باشد. اما ما در نرم افزار کلینیک سیب این مشکل و دغدغه را بصورت کامل حل کرده ایم، چرا که هنگام تعریف کاربران در نرم افزار کلینیک، برای تک تک امکانات سیستم از شما می پرسیم که این کاربر درحال ثبت نام، به کدام یک از امکانات دسترسی داشته و به کدام یک از امکانات دسترسی نداشته باشد.

 

نرم افزار کلینیک، نرم افزار مطب، نرم افزار درمانگاه


۵) مشاهده فعالیت کاربران در نرم افزار کلینیک سیب

مدیریت فعالیتهای کاربران، یکی دیگر از امکانات نرم افزار کلینیک سیب است. در بخش قبلی عنوان کردیم که دسترسی کاربران می تواند توسط مدیر کلینیک یا مطب، محدود شود. اما ما در نرم افزار کلینیک سیب، یک ویژگی منحصر بفرد دیگری هم جای داده ایم تا شما بتوانید تنها با فشردن یک دکمه کلیه سوابق کاربر، فرم هایی که کاربر از آنها در طول روز بازدید کرده، عملیاتی که(افزودن – ویرایش – حذف – چاپ و ...) در فرم ها انجام داده، ساعت ورود و خروج کاربران و همینطور مدت زمان استفاده آنها از سیستم و ... را در قالب فایل اکسل، PDF، WORD ، تصویر و ... مشاهده کرده و حتی در صورت نیاز می توانید آن را چاپ نمایید.

 

نرم افزار کلینیک، نرم افزار مطب، نرم افزار درمانگاه

نرم افزار کلینیک، نرم افزار مطب، نرم افزار درمانگاه


۶) حقوق دستمزد کلینیک به صورت کاملا هوشمند و خودکار

یکی دیگر از امکانات منحصر به فرد نرم افزار کلینیک، محاسبات حقوق پزشکان و پرستاران کلینیک است. محاسبه حقوق و کارکرد یک پزشک در یک مطب که به تنهایی کار می کند، می توان گفت که تقریبا کار آسانی می باشد ولی محاسبه ی حقوق و کارکرد تمامی پزشکان، پرستاران، کاربران، پرسنل و ... در یک کلینیک برای مدیر یا حسابدار محترم آن کلینیک در هر ماه واقعا کار سرسام آوری خواهد بود. به طور مثال، محاسبه دقیق میزان درآمد کلینیک از بابت هر پزشک و پرستار در شیفت های مختلف کاری و محاسبه حق السهم هر پزشک و پرستار طبق قرارداد آنها و محاسبه سایر پارامترها مانند مالیات و حق فنی و ... کار زمان بری خواهد بود که در صورت محاسبه دستی به قطع یقین نمیشود گفت که آیا درست محاسبه شده یا نه؟
نرم افزار مدیریت کلینیک سیب این مشکل را نیز حل کرده و با سیستمی کردن کارها و قراردادها، کارکرد کاربران سیستم، پرسنل و خدمه، پزشکان و پرستاران را بر اساس درصد توافق در قرارداد، کارانه ها، حق فنی، حق شیفت و... را در کمتر از یک دقیقه محاسبه می کند و شما می توانید از طریق این امکان در نرم افزار کلینیک سیب، فیش حقوقی صادر کرده یا گزارشات دقیقی از کارکرد پزشکان و کارکرد خود کلینیک در انتهای هر ماه داشته باشید.

 

نرم افزار کلینیک، نرم افزار مطب، نرم افزار درمانگاه


۷) سیستم حسابداری مالی جامع

در ابتدا باید بگوییم که منظور ما از حسابداری کلینیک، صرفا محاسبه یا ثبت دریافتها و پرداختهای صورت گرفته در کلینیک نیست. زیرسیستم حسابداری مالی کلینیک یک نرم افزار حسابداری مالی 21 سطحی است که شما می توانید در ابتدای راه اندازی نرم افزار تعداد سطوح خود را تعیین نمایید. این زیرسیستم قادر است تمامی گزارشات استاندارد مالی اعم از ترازهای آزمایشی هشت ستونه، شش ستونه، چهار ستونه و دو ستونه و نیز دفاتر مالی معین، کل، گروه و تفصیلی، صورت سود و زیان و ترازنامه (بیلان) و صدها گزارش دیگر را در کمتر از چند ثانیه در اختیار شما قرار دهد. زیرسیستم حسابداری تعبیه شده در نرم افزار مدیریت کلینیک سیب به همینجا ختم نمی شود، برای راحتی کار، امکانی فراهم شده است که شما بتوانید به ازای هر قبض پذیرش یک سند حسابداری اتوماتیک در قالب دلخواه خودتان صادر نمایید.


۸) رزرو نوبت بصورت آنلاین و حضوری در نرم افزار کلینیک سیب

امروزه رزرو وقت قبلی به صورت تلفنی یا به صورت اینترنتی (آنلاین) بین همه ی افراد، رواج پیدا کرده و استقبال خوبی از آن شده است. برای یکپارچه سازی کارها و تسهیل و سرعت بخشیدن به کارهای شما مدیران محترم، تیم ما برآن شد تا این امکان خوب و کاربردی را نیز در نرم افزار مدیریت کلینیک سیب جای دهد. پس با مجهز کردن کلینیک یا مطب خود به نرم افزار کلینیک سیب، کلینیک یا مطب شما به سیستم رزرو آنلاین نیز مجهز خواهد شد. شما در پنل مدیریتی خود می توانید روزها و ساعات ویزیت هر پزشک را بصورت جداگانه تعریف کرده و بیماران توسط وب سایتی که ما در اختیار شما با آدرس اینترنتی دلخواه شما قرار می دهیم، می توانند نوبت دلخواه خود را در روز و زمان دلخواه رزرو نمایند.
این امر به دلیل رزرو نوبت بدون کسر هزینه و صرفه جویی در زمان بیماران می تواند به افزایش رضایت بیماران از کلینیک شما و همینطور افزایش تعداد مراجعین به کلینیک شما کمک شایانی نماید.

 

نرم افزار کلینیک، نرم افزار مطب، نرم افزار درمانگاه

 

۹) نوبت خوان صوتی و تصویری کلینیک

مطمئنا برای برقراری نظم و رعایت نوبت بین بیماران در انتظار ویزیت یا همان سالن انتظار، در هر کلینیک یا مطبی باید یک سیستم نوبت خوان قرار داده شود تا بیماران با شنیدن صدایی که نوبت آن ها را فرا می خواند به اتاق پزشک محترم مراجعه نمایند.
به عنوان مدیر کلینیک اگر برای خرید نوبت خوان اقدامی کرده باشید، مطمئنا از قیمت بالای تجهیزات آن مطلع خواهید بود. اما ما باز هم در نرم افزار کلینیک سیب برای شما امکان شگفت انگیزی قرار داده ایم تا شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای برای خرید سیستم نوبت خوان، کلینیک یا مطب خود را مجهز به سیستم نوبت خوان صوتی و تصویری نمایید. تنها کافی است اپلیکیشنی را که در اختیار شما قرار می دهیم در گوشی پزشکانتان نصب نمایید و آنها با کمک گوشی خود، خواهند توانست تعداد بیماران در انتظار ویزیت را مشاهده کرده و با فشردن یک دکمه بیمار را فرا بخوانند.


۱۰) کسب درآمد از طریق نوبت خوان

هدف اصلی استفاده از سیستم های مکانیزه و نرم افزار در مراکز و سازمان های مختلف، کاهش هزینه ها و افزایش کارآیی می باشد. با استفاده از نرم افزار مدیریت کلینیک سیب علاوه بر کاهش هزینه و افزایش کارآیی کلینیک، می توانید از سیستم نوبت خوان موجود، درآمد کسب کنید.


بعدی قبلی

مطالب مرتبط