نرم افزار کلینیک
نصیری  ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ | ۰ | ۱۶۴۸

ثبت نسخ الکترونیکی در نرم افزار کلینیک سیب

ارسال نسخ پذیرش بیماران (ویزیت و سایر خدمات) به سازمان بیمه سلامت به صورت اتوماتیک

ثبت نسخ الکترونیکی بیمه

ثبت نسخ الکترونیکی و ارسال به سازمان بیمه

همان طور که اطلاع دارید مجلس شورای اسلامی در خصوص حذف دفترچه های فیزیکی بیمه و ارائه خدمات الکترونیکی به هم میهنان جلساتی را برگزار نموده و در صدد اجرای این امر توسط سازمان های بیمه گر می باشند.

این گام بزرگ می تواند باعث صرفه جویی زیاد در هزینه های اداری دولت و مردم شده و دسترسی مردم به خدمات مربوطه را ساده تر نماید.

شرکت راه حل های پویا به عنوان یکی از فعالان کشور در حوزه تولید نرم افزار کلینیک و درمانگاه با این قوانین همراه شده و مانند همیشه در کنار مشتریان خود به ارائه خدمات بهتر و سریع تر خواهد پرداخت. در ادامه متن توضیحاتی در خصوص نحوه اجرا شدن ارسال نسخ الکترونیکی بیمه خواهیم پرداخت.

ثبت نسخ الکترونیکی چیست و چه کاربردی دارد؟

در گذشته، اطلاعات پزشکی بیماران به صورت جزیره ای در سیستم های مختلف و گاها به صورت فیزیکی ثبت و نگهداری می شد. اگر قرار بود به پزشکان متعددی مراجعه کنیم، بایستی کوله باری از پرونده های فیزیکی را نیز با خوامان حمل می کردیم و به پزشک نشان می دادیم. ثبت نسخ الکترونیکی باعث می شود تا نیازی به حمل پرونده فیزیکی نبوده و نیز، مسئولین کشوری مانند وزارت بهداشت و درمان با داشتن آمار دقیق از مراجعات مردم به مراکز درمانی می توانند تصمیمات دقیق در زمینه های مرتبط بگیرند.

ثبت نسخ الکترونیکی بیمه

چاپ دفترچه های کاغذی باعث ایجاد هزینه های زیادی شده و به ضرر همه است، هم دولت و هم مردم. استفاده همزمان یک نفر از بیمه های مختلف باعث ایجاد هزینه های بیهوده برای کشور می شود در حالی که هیچ کارآیی هم ندارد و داشتن دو دفترچه بیمه در عمل امتیازی به حساب نمی آید.
ثبت نسخ الکترونیکی و حذف دفترچه های بیمه فیزیکی باعث حل خیلی از مشکلات بالا می شود.

روش ثبت نسخ الکترونیکی بیمه در سامانه مربوطه

روال کار به این صورت است که سازمان بیمه به هر مرکز درمانی مانند کلینیک ها و پزشکان فعال، یک نام کاربری و رمز عبور اختصاص می دهند و پزشکان موظف هستند تا تمامی نسخ بیماران مراجعه کننده را با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خودشان در سامانه ارائه شده ثبت نمایند.

با توجه به کم بودن مراجعین در مطب ها ممکن است ثبت نسخ الکترونیکی توسط منشی پزشک انجام شود ولی در مورد مراکزی مانند کلینیک ها که تعداد مراجعین آنها بیشتر است این کار تقریبا غیر ممکن است و برای انجام این کار بایستی یک یا دو نیروی مستقل جهت ثبت نسخ الکترونیکی استخدام شود.

شرکت راه حل های پویا برای افزایش دقت و سرعت ارائه خدمات به بیماران و مدیران کلینیک ها اقدام به طراحی افزونه ای در نرم افزار کلینیک سیب کرده است که دیگر نیازی به ثبت دوباره نسخ الکترونیکی در سامانه مربوطه نیست و کافیست که این افزونه روی نرم افزار کلینیک سیب فعال شده و مسئول پذیرش همان روال عادی پذیرش بیماران را در نرم افزار کلینیک انجام دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این افزونه با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما با صبر و حوضله فراوان به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

جهت دریافت نسخه آزمایشی نرم افزار کلینیک به صورت کاملا رایگان روی دکمه زیر کلیک کرده و فرم مربوطه را تکمیل و برای ما ارسال کنید.

نسخه آزمایشی نرم افزار کلینیک

 


بعدی قبلی

مطالب مرتبط